معرفی بازی | آزمایشگاه شگفت‌انگیز «Potion Punch»
  • کد مطالب: ۱۴۹۸۴۳
  • /
  • ۰۱ اسفند‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۳

معرفی بازی | آزمایشگاه شگفت‌انگیز «Potion Punch»

در بازی این هفته به سراغ پیرمردی معجون‌ساز می‌رویم که در آزمایشگاه خود مشغول ساخت یک معجون جدید است.

علیرضا وفایی نیا - در بازی این هفته به سراغ پیرمردی معجون‌ساز می‌رویم که در آزمایشگاه خود مشغول ساخت یک معجون جدید است اما یک اشتباه کوچک باعث می‌شود معجون ساخته‌شده او را به آدم‌کوچولو تبدیل کند.

حالا اداره‌ی مغازه‌ی معجون‌فروشی برای او بسیار سخت شده است. به همین دلیل، از پسر کم‌سن‌وسالی که وارد آزمایشگاه می‌شود درخواست می‌کند مغازه‌ی او را اداره کند.

انرژی پسرک جوان باعث می‌شود روزبه‌روز درآمد فروشگاه افزایش پیدا کند. کم‌کم تجهیزات فروشگاه ارتقا می‌یابد و فروش معجون در دیگر نقاط جهان نیز انجام می‌شود.

در بازی Potion Punch هفت محیط مختلف طراحی شده است که قفل همه‌ی آن‌ها به‌تدریج و با پیش رفتن در داستان بازی باز خواهد شد. نکته‌ی جالب اینجاست که با ارتقای هریک از این محیط‌ها، می‌توانید ظاهر آن‌ها را با تغییرات جدیدی روبه‌رو کنید.

علاوه بر این، امکان ساخت معجون‌های متفاوت و وجود مشتریان مختلف باعث می‌شود هر بار که بازی را انجام می‌دهید، آیتم‌های متنوع و جدیدی پیش رویتان قرار گیرد.

بازی یک آزمایشگاه در اختیار شما گذاشته است تا سفارش‌های مشتری‌ها را تولید کنید. در اولین مرحله، پیرمرد معجون‌ساز که حالا به آدم بسیار کوچکی تبدیل شده است همه‌ی نکات لازم برای ساخت مواد مختلف را به شما آموزش خواهد داد.

پس از اینکه کار خود را یاد گرفتید، باید سفارش‌های مشتری‌هایی را که وارد فروشگاه شما شده‌اند آماده کنید و به آن‌ها تحویل دهید. 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.